Festivaler

Hittills i mitt liv har jag varit på "riktig" festival två gånger; Peace & Love 2009 och 2010. Eftersom jag har jobb nu vet jag inte hur det blir med semester så det är svårt att veta ifall jag ska på festival i år. Hultsfredsfestivalen har återuppstått precis som Where the action is och även Arvikafestivalen har fått ny livskraft. Banden som lockar hos mig på dom svenska festivalerna är:

Peace & Love: Kings Of Leon, 30 Seconds To Mars, Håkan Hellström, All Time Low, Mando Diao, Mustasch, Rebecca & Fiona

Putte i parken: Armand Mirpour, Blindside, Håkan Hellström, Rebecca & Fiona, The Wombats

Siesta!: Håkan Hellström, The Ark, Imperial State Electric, Billie The Vision And The Dancers

Way Out West: Thåström

Metaltown: Volbeat, Bring Me The Horizon, Raubtier

Where The Action Is: Coldplay, Brandon Flowers, Glasvegas, The Ark

med flera med flera!


Johnossi @ Peace & Love 2010. Foto: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0