En vän är en vän hur taskigt livet än gått



Jag tror jag hörde någon längst fram ropa mitt namn
Och publiken i bakersta raden
Verkligen hatade mig till hälften av sina hjärtan
[River en vacker dröm]

Håkan Hellströms senaste skiva 2 steg Från Paradise växer efter varje lyssning. Det är verkligen helt sjukt hur bra han är. Det går helt enkelt inte att inte tycka om honom. Ska in till stan i veckan och köpa skivan.
Och btw, jag älskar mina fina vänner.



Håkan Hellström @ Gröna Lund 4/9 - 2009. Och jag till vänster om han i sjömansostym !

Och jag såg min ungdom trampa gasen i botten
Och sen köra rakt in i en bergvägg
[Man måste dö några gånger innan man kan leva]



Jag älskar omslaget till singeln [Jag vet vilken dy hon varit i]. Lägger även upp videon till den lite senare. 9 september blir det favorit i repris. Håkan Hellström @ Gröna Lund är spikat ! Endast 8 månader kvar ;)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Jo det kan jag säkert göra! =)

2011-01-10 @ 21:18:30
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0